onsdag 11. mars 2009

Første innlegg

"Kilde for selveksponering". "Kanal for aggresjon/innestengte følelser". "Forum for å holde slekt og venner oppdatert". Eller rett og slett bare kjedsomhet.

Joda, dette er argumenter jeg har fått slengt i trynet når jeg har svart på spørsmålet "Hvorfor blogger du ikke?". Hvorpå jeg alltid har svart "Hvorfor skal jeg?", og så er helvete i gang. Men nå er det jaggu slutt. Trond Ødegård har tatt nok et steg inn i den virtuelle verden.

I utgangspunktet blir dette en slags showcase for rare tanker jeg ikke kan formidle andre steder, skrytebilder av ting jeg får til i huset, generell syting, og i det hele tatt alt som gjør meg til det overmennesket ingen hverken innser eller forteller meg at jeg er.

Først en liten FAQ:

Q: Blir denne bloggen oppdatert jevnlig?
A: Sikkert ikke jevnlig, men oppdatert? Kanskje.

Der, da var det unnagjort.
God reise.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar