onsdag 25. mars 2009

"Stønn sia"

Q: Lenge siden. Hva har skjedd?
A: En god del.
Q: Så bra, da! Gode ting?
A: Næh...

Der, en kort oppsummering av de siste dagene. Og bare for å være litt mer utfyllende:

Lørdag var flott. Gratis middag (med ei salig god potetstappe), spillejobb, Månemann og altfor seint i seng. Gode tegn.
Søndag var deilig. Det mest krevende jeg gjorde hele dagen var å kle på meg. Tannpuss inntar andreplassen, foran det å røske med seg to-tre filmer og gå 70 meter bort til Urter Allé. Der ble det fotball, fotball, mer fotball, Kill Bill 1, Kill Bill 2, og hjemreise. Det er sjelden en makter å få liggesår i løpet av én dag, men jeg kan ikke ha vært langt unna.
Mandag var rass, rett og slett. Dårlig humør, dritt og helvete. Det beste med dagen var middagen (tunfisk og spaghetti). Det sier sitt.
Tirsdag var noenlunde på det jevne. Korpsøving i bedehuset, hvor vi skal spille for fungerende biskop i morgen. Hurra. Dessuten ble ikke humøret noe bedre i løpet av dagen. Innser at jeg gleder meg til ferie. Men når i helvete får jeg tid til det?

Etter forslag fra tidligere skolekamerat og nåværende hobbypsykolog Sissel har jeg nå utarbeidet en plan for å øke trivsel, humør og generell livsstil. Punkt 1-3 er allerede gjennomført. Punkt 4 skal fullføres til påske, og punkt 5 må vente til sommeren. Forhåpentligvis hjelper det.

...og helt til slutt; langfingeren min på høyre hånd er merkelig. Etter spillejobb på lørdag hadde jeg slitt bort all hud på tuppen av fingeren. Nå, noen dager senere, vokser det IKKE frem et nytt hudlag, men en hudfarget hinne av noe som kan ligne hard gummi. Sært. Men sikkert bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar