torsdag 2. juli 2009

Gaah...

Jepp, den unge, lovende Hertug er midlertidig immobilisert på ubestemt tid, etter at noen sener i venstre håndledd fant ut at en betennelse var veien å gå for å påkalle Herrens oppmerksomhet.

Selv om en doktorkonsultasjon (og likeledes egnede medikamenter) har latt vente på seg, er symptomene nokså klare. Inntil videre går det i paracet og støttebandasje. Paraceten skal i følge reklamen være smertestillende, og støttebandasjen gjør at jeg får sympati hos de eldre damene jeg går forbi på vei til og fra butikken. Alt slags.

Paracetens smertestillende effekt er forresten noget oppskrytt.

De apokalyptiske varslene på Øen stemmer helt sikkert, forresten. Dette iflg. lokale pietister som nå har sett Døden (en langhåret joggende mann) gående mot vindmøllene altfor tidlig om morgenen. Dette er selvfølgelig ikke bra, og en ber eventuelle Døder som leser dette om å holde seg innendørs - i alle fall frem til butikken åpner. Luske rundt i null-tida med skummelt ytre? Nei, nei, nei... Fysj!

Dessuten, når en først snakker om Døden; det er omtrent sånn det lukter oppi et kattetoalett. Helt grusomt. Men katta er tidvis kul. Bortsett fra at den klorer på døra når jeg omsider trekker meg tilbake til sofaen for å se en episode eller to av verdens beste TV-serie, som jeg gjerne vil se gjennom en gang til.

...og når vi er inne på folk med lite å gjøre på: Neste innlegg kommer sannsynligvis til å bli noget sært.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar