mandag 15. juni 2009

Reporting back in...

...tilbake fra ei helg som har vært interessant på mange måter. Kort oppsummert, med fem ja og fem nei;

1. NEI, vi vant ikke quiz'en
2. JA, jentene fikk selvfølgelig poeng for beste lagnavn. Hvem hadde regnet med noe annet?
3. NEI, jeg holdt meg ikke til knekkebrød og tunfisk i helga.
4. NEI, jeg har ikke gått vikingløypa.
5. JA, rømmegrøt og spekemat var den beste lørdagsmiddagen jeg kunne fått.
6. JA, det var helt kurant med årets første grillings, med pølsetest og høy bayerføring.
7. JA! JA! JAA!
8. NEI, jeg var ikke katastrofedårlig på søndag
9. JA, det som gjorde at jeg HØRTES dårlig ut var rett og slett en gryende forkjølelse.
10. NEI, jeg burde ikke handlet fryseren full av iskrem på lørdag formiddag. Kall det en forsikring jeg trengte der og da.

Ellers er man snart tilbake i vanlig modus, men allerede etter jobb på tirsdag er det over. Da er det tid for å VIRKELIG glede seg til onsdag morgen kl. 06.30, da turen går nedover mot Oslo for å overvære fire middelaldrende menn fra Bay Area i San Fransisco gjøre det de kan best (jeg gleder meg forresten noe EKSTREMT til å høre Mastodon).

...og JA, jeg gjorde det. Jeg gjorde det. Fy helvete, jeg gjorde det. Dask meg på kjeven og kall meg Per; jeg gjorde det, jo! Endelig! Og jeg følte meg bra etterpå også. YES!

There. Back to ones chores.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar