fredag 12. juni 2009

Tiltaksløyse

I dag hadde det vært utrolig godt å mønstre energien som trengs for å vaske huset FØR quiz'en i kveld. Men slikt er vanskelig. VELDIG vanskelig. Tror selv den vanlige vaskeoppskriften kommer til kort i dag. (VANLIG OPPSKRIFT: SKJORTLAUS, OPPVASKHANSKER, ØL OG "BLACK HOLES AND REVELATIONS" PÅ ANLEGGET)

Det vil altså si at en dag på jobb skal avfraseres med noen timer daffende på sofaen. Akkurat det jeg trenger.

Jeg VIL vaske. Jeg VIL kunne komme hjem fra quiz'en og se meg rundt og tenke "satan, Ødegård!" og vite innerst inne at om jeg føler for ltt ekstra boltreplass kan jeg legge meg på soverommet i stedet for kontoret fordi at begge rommene er nyvasket og klare til bruk. Når jeg faktisk vil vaske, burde jeg strengt tatt blitt sykemeldt på flekken. På den måten hadde en vært sikker på at det hadde blitt gjort, og at det ikke ble med innfallet.

Fredag. 09.30. 6,5 timer til helg. 6 dager til konsert i Spektrum.

Kjedelig!

Har forresten besøkt Pucksie en gang til. Hun var blitt mer leken nå, og bedrev klappjakt på noen LEGO-klosser. God stil. Forresten, kråker er OK fugler. Det syns i alle fall Atle, som faktisk skriver en del om dem. Om folk trykker HER kan en lese litt om hva han skriver. Samme om man liker kråker eller ikke.

...og Sissel, hvis du leser dette: Jeg sprakk i går. Humøret var rassdårlig, tiltaksløysa var altoppslukende - så jeg tok konsekvensene og lagde tunfiskomelett. Sorry...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar